Идеята

От незапомнени геймърски времена досега винаги една бариера е стояла на пътя на истинското потапяне в света на играта, а именно- джойстика, клавиатурата, мишката и други подобни периферни устройства. Естествено това не може да продължава така и постепенно започнат да се вземат съответните мерки. През 2009 г. Microsoft съвместно с Xbox демонстрират технология наречена проект “Natal” , която дава възможност на геймърите да контролират играта използвайки само движения на тялото и гласови команди т.е. тялото на играча се превръща в така необходимия контролер. Това става осъществимо с помощта на няколко камери, високо специализирани микрофони и „сложен” софтуер за да бъде проследявано тялото на играча и да се разпознава неговия глас.

Smiley face

Развитието

Тепърва започва развитието в тази посока, това е само началото на имплементирането на една от така наречените експоненциални технологии. Технологии, които са толкова напредничеви за времето си, че минимално време успяват да се въведат и се ползват навсякъде по света. Типичен пример от миналото за такъв тип технологии са компютрите, а за бъдеще могат да се посочат нано-технологиите. В идеята на нашата тема ще се спрем на "Brain control" сиситеми, за които постепенно започва да се говори и да се правят различни опити и изследвания.

Smiley face